A Szintlépés Podcast 6. adásában Perényi András, ötletember, e-kereskedelmi szakértő, a Webshippy alapítója és ügyvezetője volt a vendégünk. A Webshippy mára a régió meghatározó fulfillment szolgáltatójává nőtt, 5 év alatt elérte és meghaladta a nettó 1 milliárd Ft-os árbevételt és jelenleg több mint 1500 webáruházat szolgál ki, ami havi szinten elképesztő mennyiségű, 150-200 ezer csomag kiküldését jelenti a raktárukból.
Miről lesz szó ebben az adásban:
- András személyes története: milyen vállalkozások előzték meg a Webshippy elindulást?
- A thaiföldi kaland: egy turisztikai applikáció születése.
- Mi a sikeres vállalkozói társulásnak a titka?
- Hogyan indult el a Webshippy, hol tart most és mi a cég jövőbeni víziója
- Mik a legfontosabb tényezők amiket érdemes figyelembe venni egy webáruház indításakor?
A szintlépésben útitársaid lesznek Bolya Imre és Dallos Zoltán.
Linkek, amiket említettünk az adásban:
Weboldalaink, ahol jobban megismerhettek minket:
Imi:
Zoli: